Det är ingen idé att gå tillbaka . . .

Idag mailade min lärare ut betyget från Grafisk Form och Foto-kursen och jag lyckades få högsta betyg vilket känns väldigt skönt då jag har funnit den kursen väldigt underhållande och intressant. Jag har följt kurslitteraturens guidelinjer för vad design är samtidigt som jag har försökt att göra något eget av det. För mig handlar inte design om att följa regler, det handlar om att skapa. Så nu är jag klar med höstterminen, det finns ingen idé att gå tillbaka, det är bara att fortsätta framåt.


Tallest Man On Earth är en stor inspirationskälla. Just nu så är han nog den bästa artisten vi har i vårt avlånga land. Gitarren spelar i perfekt harmoni till hans unika röst. Det är fantastiskt hur bra någonting kan låta utan en massa effekter. Jag rekommenderar starkt hans Walk The Line.




Håll blicken kvar i skyn // David R.


2011-02-14 @ 21:51:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0