Springer för att stå still . . .

Jag fick besök av min vän, tillika bandmedlem, Mimmi i helgen. Mycket trevligt. Vi jammade lite, skrattade åt melodifestivalen och såg på film. Av någon anledning så tokälskar jag Inception men är lite smårädd för att se den igen ifall den inte skulle leva upp till den nivån jag upplevde att den höll första gången jag såg den.


Jag har även snubblat in på myspace, nu äntligen! Två låtar ligger ute, två demos rättare sagt då de är ganska amatörmässigt inspelade. Men förhoppningsvis ska det bli bättre då min gamle gode vän Backman har en liten hemmastudio som jag hoppas få hyra, givetvis med han som producent/tekniker/lite-allt-möjligt, för just nu känner jag mig lite vilsen. Men det är skönt att äntligen få spela in lite material, totalt spelades 6 låtar in, jag siktade på 11 men några fick gå bort på grund av tidsbrist och borttappade texter och ackord. Men i övrigt känns det mycket bra, ett steg i rätt riktning förhoppningsvis.





Håll blicken kvar i skyn // David R.


2011-03-14 @ 23:46:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J.H

Haha nä de båda handlar väl mest egentligen om samma sak.. typ innebandy..! men otroligt nog har jag läsare kvar :O och du är kvar, grymt! :) jag kikar på din blogg med ska du veta :)

2011-03-15 @ 16:23:54
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0