The Roller !


Just nu gillar jag post-Oasis bandet Beady Eye's singel The Roller. Den svänger verkligen. Jag börjar tro att det är sån här musik Liam har velat göra hela tiden, han verkar lite mer tillfreds i alla fall, fast det kanske mest beror på att broder Noel är borta vad vet jag. Jag blev positivt överraskad av den här låten, trodde att det skulle vara ett fake-Oasis som skulle göra comeback men det känns som att alla medlemmar fick större frihet efter att Noel försvann och han har ju velat göra sin sologrej i typ 70 år så det är ju kul att bandet "splittras" åt de hållen de vill.




Håll blicken kvar i skyn // David R.


2011-03-02 @ 02:31:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0